This blog will redirect 2 http://trancemp3s.blogspot.com/ in 6 secs

Friday, September 19, 2008

Cern Geyikleri

Recep Tayyip Erdoğan
'Bizim amacımız kendi ak deliğimizi yaratmak. Kara delik bize göre değil. Bir noktaya da değinmeden geçemeyeceğim Cern den bir telefon beklerdim sevgili Başbakan gel başlangıç düğmesine sen bas Allah utandırmasın de hayır duanı alalım diye. Kırgınım. Ama deneycinin de daniskasıyım..'

Deniz Baykal
'Bizim geçen günkü parti toplantımızda da ele aldığımız deneydir bu deney. Fakat particek olayı tam anlamadığımız için karşıyız bu deneye. Proton falan diyolar Fadıl Akgündüz´ün parmağı olabilir. Takipçisi olacağız...'

Devlet Bahçeli
'Ne elektronu, protonu ... hepsi çekirdek.'

Kemal Unakıtan
'Oğlumla proton işine gireceğiz. Ölene kadar bakan olmayacam. Ucundan başından tutunmak lazım...'

Cem Uzan
'Her ile bir 'cern' kuracağım. Karadelik 1 ytl olacak..'

Süleyman Demirel
' Bana atlas deneyi karadelik oluşturacak dedirtemezsiniz. Protonlar çarpışmakla aşınmaz'

Haşim Kılıç
'Ben ret oyu verdim. Valla.'

Muammer Güler
'Olay yerinde ekiplerimiz geniş çapta inceleme başlatmış bulunmaktadırlar. En kısa zamanda çarpışmanın nasıl ve kim tarafından gerçekleştirildiğini bulacağız...'

Hakan Şükür
'Ramazan Ayına Yakışan bir deney olsun.'

::::::::::::::::::::

"izin verselerdi allahın izni gurbetçilerin parasıyla siirtte kuracağımız tesislerde o protonların kralını yapmıştık. Türkiye kaybetti"

fadıl akgündüz

"atlas deneyi bir karadelik degildir,
atlas deneyi bir solucan deligi de degildir,
binaenaleyh, atlas deneyi bir delik degildir..."

suleyman demirel

"hepimiz protonuz"
çar$ı

oluşan karadeliklere demokrasi götüreceğiz...

george w. bush

''ben ne anlarim kara delikten ayol?''

fatih urek.


karadelik vardı da biz mi görmedik
İbrahim Tatlıses


fevkalâde nin fevkinde bir kara delik olacak

Bülent Ersoy

No comments: